AnasayfaKapı*GaleriTakvimSSSAramaKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 63 Style

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
eowyn.
Moderatör
Moderatör


İsim : duygu
Mesaj Sayısı : 2989
Yaş : 19
Nerden : SEOUL
Kayıt tarihi : 10/02/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
2050/5000  (2050/5000)
Rep Seviyesi:
2500/5000  (2500/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 7:12 pm


Lucy, Benz, lise 2


Angel, Set, lise 2


Sky, Duygu, lise 2


Harry, lise 4, Angel'ın abisi


Liam, lise 4, Sky'ın kuzeni


Zayn, lise 4, Lucy'nin abisi

Bu hikayeyi öyle eğlencesine yazıyorum kızlar, Benz'in isteği üzerine. Şimdi olay şu, hepimiz aynı lisedeyiz zaten kim kimin abisi falan yazdım. Sky, Ang ve Lucy çok yakın arkadaşlar ve voleybolcular. Çocuklarda futbol takımındalar falan. 2-3 yorum sonra başlıyorum. Ama bölümler kısa olacak


 SAY THE NAME, SEVENTEEN!
{13 members, 3 unit(performance,hip-hop, vokal), 1 group.}





baby i loved you first:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Reason&.
Kurucu
Kurucu


İsim : Setenay
Mesaj Sayısı : 6480
Yaş : 19
Nerden : Aydın
Kayıt tarihi : 22/02/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
5000/5000  (5000/5000)
Rep Seviyesi:
5000/5000  (5000/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 7:16 pm

Harry abim ehehe benz cnm slm :sırıtankız:
Yaz aşkım hadi yaz bekliyorum ekşınlı şeyler <3
edit: 63 style yapmış harbiden dghsfdjsfd




I'm seeing the pain, seeing the pleasure.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://onedirectionfan.fforum.biz/
Spring.
Up All Night
Up All Night


İsim : Pınar
Mesaj Sayısı : 1997
Yaş : 20
Nerden : Samsun
Kayıt tarihi : 13/06/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
0/0  (0/0)
Rep Seviyesi:
0/0  (0/0)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 7:24 pm

Hahaha güzel bir şey olacak ha.
Bölüm bekliyok ona göre :dansedenmuz:
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
harrylove
Gotta Be You
Gotta Be You


İsim : Selin
Mesaj Sayısı : 790
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 06/05/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
0/0  (0/0)
Rep Seviyesi:
0/0  (0/0)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 7:27 pm

Yine yakıon duygum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
eowyn.
Moderatör
Moderatör


İsim : duygu
Mesaj Sayısı : 2989
Yaş : 19
Nerden : SEOUL
Kayıt tarihi : 10/02/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
2050/5000  (2050/5000)
Rep Seviyesi:
2500/5000  (2500/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 7:35 pm

Teşekkürler kızlar hehe xdxd
set demiştim ben knkm xd
pınar knkm geldi bölüm xd
selinim teşekkür ederiiim <3

Hikaye Sky'ın ağzından


Her zaman olduğu gibi okula gitmek için ilk Lucy’i, sonra Angel’ı evinden almam gerekiyordu. Hızla üstüme bir şeyler geçirdim ve çantamı alarak hemen yanımızdaki evin, Lucy’lerin evinin kapısını çaldım. Zaten üçümüzde yan evlerde oturduğumuz için neredeyse beraber yaşıyor gibiydik. Her şeyi beraber yapardık. Normal adımlarla Lucy’lerin kapısının önüne doğru yürüdüm ve ben tam kapıyı çalacakken kapı açıldı. Zayn karşımda duruyordu. Zayn kim mi ? Lucy’nin süpersonik yakışıklı abisi, benim çocukluktan beri aşkım. Tabii onun bundan haberi yok, çünkü o bizden 2 yaş büyük ve nasıl desem, onun hangi kızla yatıp kalktığı belli olmaz. Beni görünce gülümsedi.

Z: “Günaydın Sky, Lucy’i mi almaya geldin abicim?”
S: “E-evet.”
Z: “Okulda görüşürüz.”

Ve gitti. Abicim mi? Gerçekten mi, Tanrım?! Suratım birden asılmıştı ve Lucy’de gelmek bilmiyordu. Sonunda geldiğinde suratımın asık olduğunu gördü. Kapıyı kapadıktan sonra gelip koluma girdi.

L: “Sabah sabah ne oldu?”
S: “Yok bi’ şey, sabahtır gelemedin zaten!”
L: “Of bi’ şey olmuş yine. Neyse hadi yürü yürü Angel’ı alıcaz daha.”

Angelların evine geçtik ve kapıyı çaldık. İçeriden koşuşturma sesleri geliyordu. Büyük ihtimalle Angel, Harry’i koşturuyordu. Harry, Angel’ın abisi. Zayn ile yaşıt ve Lucy ona aşık. Aslında Harry’de ondan hoşlanıyor gibi. Bilemiyorum, şu ilişkiler konusu çok karışık… Sonunda kapı açıldı ve Angel dışarı çıktı. Tabii Harry’de.

H: “Günaydın Sky, günaydın Lucy.”
L: “Günaydın, Harry.”
H: “Zayn çıktı mı ?”
L: “Evet.”
H: “Lanet olsun beklemedi, neyse. Görüşürüz aşklarım.”

Ve Harry, Lucy’nin yanağına bir öpücük kondurduktan sonra Zayn’in gittiği yoldan koşmaya başladı. Harry bize hep böyle seslenirdi, aşklarım diye. Arkadan gelen bir sesle hepimiz otomatik olarak arkamızı döndük. Liam karşımızda duruyordu, kuzenim. Abim gibidir ama, Angel ona aşık. Liam yanıma gelip bana sarıldı ve tepeme bir öpücük kondurdu.

Li: “Günaydın sevgililerim.”
S+L+A: “Günaydın!”

Liam’da bize sevgililerim derdi. Zayn ise, ah şey. O sadece ufaklık ya da abicim derdi. Ne de olsa o Bradford’un kötü çocuğu, öyle değil mi ? Liam’da beklemedikleri için Harry ve Zayn’e küfrederek yürüyüp gitti ve bizde kızlarla günlük konuşmalarımızı yapmaya başladık.

L: “Sky, neyin var söyler misin ?”
S: “Zayn sabah sabah sinirimi bozdu.”
A: “Yine mi abicim dedi ?”
S: “Evet. Anlamıyorum, benim onun baktığı kızlardan neyim eksik?”
L: “O kızların hepsi birer sürtük, Sky. Zayn’i biliyorsun, takım kaptanı olduğu için bi’ yerleri kalkmış durumda.”
S: “Ama geçen yıl Harry kaptanken böyle değildi.”
A: “Bu yapı meselesi, canım. Neyse hızlı olmamız lazım. Unutmayın, bugün öğle arasında antreman var. Unutursak koç bizi bu sefer kesin keser.”

Kızlarla konuşmaya devam ederek okula doğru yürüyorduk. Çok geçmeden okula vardık ve her zamanki sıkıcı derslere girebilmek için sınıfa girdik. Zaman çok yavaş geçiyordu. Bütün dersler boyunca Zayn’in beni nasıl sevebileceğini ya da fark edebileceğini düşündüm. Sonuç mu ? Bir şey bulamadım.


 SAY THE NAME, SEVENTEEN!
{13 members, 3 unit(performance,hip-hop, vokal), 1 group.}





baby i loved you first:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Reason&.
Kurucu
Kurucu


İsim : Setenay
Mesaj Sayısı : 6480
Yaş : 19
Nerden : Aydın
Kayıt tarihi : 22/02/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
5000/5000  (5000/5000)
Rep Seviyesi:
5000/5000  (5000/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 7:45 pm

Lucy’lerin kapısının önüne doğru yürüdüm ve ben
tam kapıyı çalacakken kapı açıldı. Zayn karşımda duruyordu.
So random! :kihkihkih:

Z: “Günaydın Sky, Lucy’i mi almaya geldin abicim?”
ahahahahahhahaha dshjfsdgfdsasdgfads :kihkihkih: :kihkihkih:

Büyük ihtimalle Angel, Harry’i koşturuyordu. :bisiklet:

Liam karşımızda duruyordu
heycan yaptım durun

Liam’da beklemedikleri için Harry ve Zayn’e küfrederek yürüyüp gitti
ahahahha :D:d:D:D:D:

süper kankam ya bayıldım hemen devam <3




I'm seeing the pain, seeing the pleasure.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://onedirectionfan.fforum.biz/
Hazel
Yönetici
Yönetici


İsim : Bensu
Mesaj Sayısı : 4680
Yaş : 18
Nerden : Holmes Chapel
Kayıt tarihi : 14/05/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
4000/5000  (4000/5000)
Rep Seviyesi:
3000/5000  (3000/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 8:01 pm

Z: “Günaydın Sky, Lucy’i mi almaya geldin abicim?”
ahahahahahhahaha dshjfsdgfdsasdgfads


Burada yarıldım asdlfgjfk

Yanağımdan öptü oyş <3333
İsim yakıor qnq xddddd
Çokzel olmuş ayaya,devam aşkım <3


Hey Angel,
tell me do you ever try to come
to the other side?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
eowyn.
Moderatör
Moderatör


İsim : duygu
Mesaj Sayısı : 2989
Yaş : 19
Nerden : SEOUL
Kayıt tarihi : 10/02/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
2050/5000  (2050/5000)
Rep Seviyesi:
2500/5000  (2500/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 8:32 pm

-öğle arasında-

Öğle teneffüsü çaldığında kızlarla koşarak spor odasına gitmiştik. Çabucak formalarımızı giydik ve koçun yanına gittik. Forma dediğime bakmayın, siyah, kısacık bir mini tayt şort ve üzerimizde ise siyah, yanlarında kırmızı çizgileri olan salaş bir tişört vardı ve numaralarımız yazıyordu. Angel’ın numarası 5, benimki 10 ve Lucy’nin ki ise 12’ydi. Kaptan Lucy’ydi ve takımı toplayıp koşturmaya başlamıştı bile. Antremanı dışarıda yapacaktık ve futbol takımının da antremanı vardı. Biz sahanın etrafında koştururken, onlar ise ısınma hareketleri yapıyordu. Gözüm Zayn’deydi, ponpon kızlardan sarışın olanla fingirdeşiyordu. Tanrım, bende sarışınım hadi ama?! Bizde ısınma hareketlerine geçtiğimizde Angel ve Lucy’nin arasına geçerek hem konuşmaya hem ısınmaya başladım.

S: “Biraz sonra onun dikkatini öyle bir çekicem ki…”
A: “Şeytani planlar seziyorum knkm.”
L: “Ulan ne iblissin sen.”
S: “Bi’ şey yapmıcam ki. Bekleyin ve görün.”

Isınmamız bittikten sonra paslaşmaya başladık. Ben Lucy ile paslaşıyordum. Ve daha sonra smaç çalışmaya başladık, işte beklediğim an geldi. Bana doğru gelen topa var gücümle sıçrayıp vurdum. Ve-BİNGO! Zayn’in oynaştığı kızın kafasına tam isabet! Kız çığlık atınca herkes ona baktı ve gülmeye başladı. Zayn ise benim attığımı görmüştü, neler oluyor dercesine bakıyordu.

S: “Yanlışlıkla oldu, çok özür dilerim!”

Diye bağırdıktan sonra antremana büyük bir zevkle devam ettim. Kızlarla bu olaya fazlasıyla gülmüştük. Çıkışta Liam, Harry ve Zayn bizi bekliyorlardı. Harry, Lucy’nin omzuna kolunu attı ve önden konuşarak yürümeye başladılar. Bizde Angella kol kola girmiştik ve Zayn’le Liam’da yanımızda yürüyordu.

Z: “Bugün yaptığın şeyler de neydi öyle?”
S: “Yanlışlıkla oldu, Zayn.”
A: “Tamam uzatmayın. Hey, selam Daniel!”

Karşıdan gelmekte olan sınıf arkadaşımız Dan’i gördük ve ona selam vererek ayaküstü muhabbet ettik. Zayn ve Liam arkada bizi bekliyorlardı. Dan’le sarıldık ve görüşürüz dedikten sonra çocukların yanına döndük.

Li: “Kimdi o, Angel?”
A: “Sınıf arkadaşımız.”
Li: “Fazla yakın duruyordu sana.”
S: “Bende çöpçü başıyım zaten. Adama bak lan, kuzeni olan benim, sorgulanan Angel. Te allam.”
Z: “Sorgulanmak istiyorsan ben sorgulayabilirim, abicim.”
S: “Gerek yok, ABİCİM!”

Hırsla Angel’ın koluna girdim ve ağlamamak için avcumun içini tırnaklamaya başladım. Bana bir daha abicim derse, yemin ederim onu vururum. Eve vardığımızda Harry ve Liam’ı öptüm. Sıra Zayn’e geldiğinde ise arkamı dönüp eve doğru yürüdüm. Duşumu alıp birkaç saat dinlendikten sonra Lucy’nin mesajını gördüm. Onlara gelmemi söylüyordu. Evde üstüme giydiğim mini şortu ve şortun hizasında olan salaş tişörtümü değiştirmeye tenezzül bile etmeden ayağıma spor ayakkabılarımı geçirip Lucy’lere gittim. Çocuklar ve Angel’da oradaydı.

S: “Selam millet, neler oluyor?”
L: “Hiç, sıkıldık sadece. Toplanıp oyun oynamaya karar verdik.”
A: “Şişe çevirmece oynıcaz knkm.”
S: “Okey, bana uyar.”

Yere, Zayn’in tam karşısına, Liam ve Harry’nin ortasına oturdum. Liam içeriden cam bir şişe getirdi ve daire olduktan sonra çevirdi. İlk olarak ben, Angel’a soruyordum. Doğruluk dedi.

S: “Hoşlandığın kişi şu anda nerede?”
A: “Imm, o şey… Arkadaşlarıyla beraberdir bence.”
S: “Nasıl yani, bizim gibi mi?”
A: “Evet, Sky. Bizim gibi.”

Angel bana sinirli bakışlarını fırlattıktan sonra şişeyi çevirdi. Onu sinir etmek hoşuma gidiyordu. Zaten Liam’da anlamış olacak ki, sırıtıyordu. Sonra sıra sıra sorular soruldu ve cevaplandı. İlk defa birisi bana soruyordu ve bu Harry’di.

H: “Doğruluk mu, cesaretlik mi?”
S: “Ekşın olsun la, cesaret.”
H: “Hehe tuzağıma düştün bebeğim. Zayn’in dudaklarına bir öpücük kondur bakalım.”

Şok olmuş bir şekilde ona bakıyordum. O da intikam dercesine gözlerime bakıyordu. Sanırım biraz önce Lucy’i öptürttüğüm için aldığı bir intikamdı bu.

S: “Ama…”
H: “Öpmek zorundasın, Sky. Hadi ama.”
S: “Tanrım!”

Herkes hadi öp artık diye ısrar ediyordu. Çaresiz bir biçimde emekleyerek Zayn’in yanına gittim ve gözlerine baktım. Öylesine derin bakıyordu ki. Yavaşça ona yaklaştım. Naneli nefesi yüzümü gıdıklıyordu. Bu çok hoşuma gitmişti. Yavaşça dudaklarına eğildim ve dudaklarımı dudaklarına bastırdım. Onun da bana karşılık verdiğini fark etmem sadece bir saniyemi almıştı. Beni öpmeye devam ederek belime sarıldı ve beni kendisine doğru çekti. Bende kollarımı boynuna doladım ve biraz sonra öpüşmeyi bıraktık. Nefesim kesilmişti, kalbimin atışı bütün salonda duyuluyordu ve Zayn ise gözlerimin içine bakarak gülümsüyordu. Tanrım, bu bir rüya olmalı. Öyle değil mi ?


 SAY THE NAME, SEVENTEEN!
{13 members, 3 unit(performance,hip-hop, vokal), 1 group.}





baby i loved you first:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
harrylove
Gotta Be You
Gotta Be You


İsim : Selin
Mesaj Sayısı : 790
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 06/05/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
0/0  (0/0)
Rep Seviyesi:
0/0  (0/0)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 8:39 pm

Bu bir rüya değil tiygi gercek
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Hazel
Yönetici
Yönetici


İsim : Bensu
Mesaj Sayısı : 4680
Yaş : 18
Nerden : Holmes Chapel
Kayıt tarihi : 14/05/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
4000/5000  (4000/5000)
Rep Seviyesi:
3000/5000  (3000/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 8:42 pm

Oha öpüşüyonusss xdddddddd
Olm çokzel olmuş la bayıldım
Heri tabii ki elini omzuma atcak mal ne sandın ehehehe
Angeli utandırmayın olm of :((88
devam knkm plspls!!!


Hey Angel,
tell me do you ever try to come
to the other side?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
harrylove
Gotta Be You
Gotta Be You


İsim : Selin
Mesaj Sayısı : 790
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 06/05/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
0/0  (0/0)
Rep Seviyesi:
0/0  (0/0)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 8:45 pm

tabi devam etcek hikayede benim tostum var benz tiygi ve set ten olusan tost
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Reason&.
Kurucu
Kurucu


İsim : Setenay
Mesaj Sayısı : 6480
Yaş : 19
Nerden : Aydın
Kayıt tarihi : 22/02/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
5000/5000  (5000/5000)
Rep Seviyesi:
5000/5000  (5000/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 8:46 pm

A: “Şeytani planlar seziyorum knkm.”
eheheh yemin ediyorum bende öyle derdim o an :D
Ve-BİNGO! Zayn’in oynaştığı kızın kafasına tam isabet!
ahahahah shsgfsdfsh :kahkaha:
Harry, Lucy’nin omzuna kolunu attı
ya allam of dgdhhfdgdf <3

Li: “Kimdi o, Angel?”
A: “Sınıf arkadaşımız.”
Li: “Fazla yakın duruyordu sana.”
Oha yerim aqu <3 <3 <3
S: “Bende çöpçü başıyım zaten. Adama bak lan, kuzeni olan benim, sorgulanan Angel. Te allam.”
ahahaha :D:D:d:D

Z: “Sorgulanmak istiyorsan ben sorgulayabilirim, abicim.”
S: “Gerek yok, ABİCİM!”
ölüyom gülmekten sjdhfsdsdg :D:d:d

A: “Şişe çevirmece oynıcaz knkm.”
çok tatlıyım lan :D

A: “Imm, o şey… Arkadaşlarıyla beraberdir bence.”
S: “Nasıl yani, bizim gibi mi?”
A: “Evet, Sky. Bizim gibi.”
ahahah yerim yia <3 <3 <3

Zaten Liam’da anlamış olacak ki, sırıtıyordu.
bebeğim :)))))))))))))))))))

H: “Hehe tuzağıma düştün bebeğim. Zayn’in dudaklarına bir öpücük kondur bakalım.”
omg lan sdjhgfsdhs

oha sen yere bayıldım lan devam et lütfen bayıldım mal :D




I'm seeing the pain, seeing the pleasure.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://onedirectionfan.fforum.biz/
eowyn.
Moderatör
Moderatör


İsim : duygu
Mesaj Sayısı : 2989
Yaş : 19
Nerden : SEOUL
Kayıt tarihi : 10/02/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
2050/5000  (2050/5000)
Rep Seviyesi:
2500/5000  (2500/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 9:04 pm

Herkes bize dikkatli bir şekilde bakıyordu. Yerime gitmek için geri çekildiğimde Zayn beni kendisine çekti ve saçıma bir öpücük kondurdu.

Z: “Senden hoşlanıyorum Sky, küçüklüğümüzden beri senden hoşlanıyorum. Beni abin olarak görüyorsun sanıyordum. Fakat bugün eve giderken, öyle olmadığını anladım. Sana karşı mesafeli davranıyordum, özür dilerim. Bi’ şansımız olabilir mi acaba?”
S: “Düşünmem gerek, abicim.”

Zayn güldü ve yanağımdan öptü. Lan, şimdi bildiğin çocukluk aşkımla çıkmaya başlamıştık ha. Bende hafifçe kıkırdadım ve Zayn’e baktım.

Li: “Bugünü itiraf gecesi kabul ediyorum. Bir şey söylemem lazım. ANGEL SANA AŞIĞIM!”
L: “Mal, kulağımın dibinde bağırmasana.”
S: “Hadi Harry, sende itiraf et.”
H: “Saçları yeşil olan bir kızı seviyorum.”
L: “Öp beni, şapşal.”

Harry Lucy’i öpmeye başlamıştı ve bizde gülmeye. Onlar gerçekten çok deli dolu bir çift olacaklardı. Angel ile Liam ise aşk böcükleri. Tanrım, şimdiden romantikleşmişlerdi bile! Ben ve Zayn’de, sıradan olacaktık bence. Gece böyle devam ediyordu. Herkes mutluydu. Angel ile Liam yerde oturuyorlardı, Lucy başını Harry’nin omzuna yaslamış, oturuyordu. Bense kanepeye uzanmış ve başımı Zayn’in kucağına koymuştum. Öylece konuşuyor ve gülüşüyorduk. Saat gece yarısını geçmişti ve yarın okul vardı. Bende hafiften mayışmıştım fakat Zayn’in yanından gitmek istemiyordum. Lucy ise bizim bu durumumuzu görmüştü.

L: “Kızlar, burada kalın bence bu gece. Disko disko yapıyos yakıyosss.”
S: “Vallahi mükemmel olur, ben uyumak üzereyim.”
A: “Uyar bana.”

Ve bu konuşmadan yaklaşık yarım saat sonra Angel Liam’ın karnına başını koyarak, Lucy Harry’nin boynuna yatarak ve bende Zayn’in kucağında uykuya dalmıştım. Çok güzel bir geceydi. Ama umarım yarın kalktığımda, bunlar bir rüya olmazdı.

*bu haftaki son bölümdü knkmlar, muck :**


 SAY THE NAME, SEVENTEEN!
{13 members, 3 unit(performance,hip-hop, vokal), 1 group.}





baby i loved you first:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Reason&.
Kurucu
Kurucu


İsim : Setenay
Mesaj Sayısı : 6480
Yaş : 19
Nerden : Aydın
Kayıt tarihi : 22/02/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
5000/5000  (5000/5000)
Rep Seviyesi:
5000/5000  (5000/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 9:13 pm

Zayn beni kendisine çekti ve saçıma bir öpücük kondurdu.
kıyamam len allah :)))))
Oha çıkıyorsunuz çok sevindim, hayırlı olsun kankam of <3 <3 <3 :D

Li: “Bugünü itiraf gecesi kabul ediyorum.
Bir şey söylemem lazım. ANGEL SANA AŞIĞIM!”
L: “Mal, kulağımın dibinde bağırmasana.”
AHAHAHAHA OHA YERİM AMK <3 :sırıtankız:

S: “Hadi Harry, sende itiraf et.”
H: “Saçları yeşil olan bir kızı seviyorum.”
L: “Öp beni, şapşal.”
AY OYŞ YA AŞKLARIM <3 :)))

Angel ile Liam ise aşk böcükleri. Tanrım, şimdiden romantikleşmişlerdi bile!
TABİ BİZ ROMANTİĞİZ AŞKIM YA <3

Angel Liam’ın karnına başını koyarak ERİDİM BURDA :))))))))))))))

OF YA ÖLDÜM BEN BU HİKAYEYE HİÇ BİTMESİN <3




I'm seeing the pain, seeing the pleasure.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://onedirectionfan.fforum.biz/
eowyn.
Moderatör
Moderatör


İsim : duygu
Mesaj Sayısı : 2989
Yaş : 19
Nerden : SEOUL
Kayıt tarihi : 10/02/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
2050/5000  (2050/5000)
Rep Seviyesi:
2500/5000  (2500/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 9:15 pm

Ahahahaha knkm yicem seni ya ruh oküsüm lan amk bitirmem sizin için xdxd <333


 SAY THE NAME, SEVENTEEN!
{13 members, 3 unit(performance,hip-hop, vokal), 1 group.}





baby i loved you first:
 
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Reason&.
Kurucu
Kurucu


İsim : Setenay
Mesaj Sayısı : 6480
Yaş : 19
Nerden : Aydın
Kayıt tarihi : 22/02/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
5000/5000  (5000/5000)
Rep Seviyesi:
5000/5000  (5000/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 9:16 pm

Canımsın aşkım benim, benz ve seni seviyom <3




I'm seeing the pain, seeing the pleasure.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://onedirectionfan.fforum.biz/
Hazel
Yönetici
Yönetici


İsim : Bensu
Mesaj Sayısı : 4680
Yaş : 18
Nerden : Holmes Chapel
Kayıt tarihi : 14/05/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
4000/5000  (4000/5000)
Rep Seviyesi:
3000/5000  (3000/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Ocak 12, 2013 9:16 pm

AYH ALLEAM KENDİMİ SFYM .S.S.S.S
YEŞİL SAÇLAR HANY XD
ÜÇÜZÜDE AŞK YAŞŞYIOUZ KNK OF SÜPER ANNEM ÇOK KIZDI,DETAYLI YORUM YARIN XDXDXD MUCKK <333


Hey Angel,
tell me do you ever try to come
to the other side?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
harrylove
Gotta Be You
Gotta Be You


İsim : Selin
Mesaj Sayısı : 790
Nerden : İzmir
Kayıt tarihi : 06/05/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
0/0  (0/0)
Rep Seviyesi:
0/0  (0/0)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   Paz Ocak 13, 2013 7:36 am

Harry nin farkı yeşil saclar o benz ne zamandır yeşil saçlisin askım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Hazel
Yönetici
Yönetici


İsim : Bensu
Mesaj Sayısı : 4680
Yaş : 18
Nerden : Holmes Chapel
Kayıt tarihi : 14/05/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
4000/5000  (4000/5000)
Rep Seviyesi:
3000/5000  (3000/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   C.tesi Şub. 16, 2013 4:25 pm

AYAYAYAYAYAYAYAYAY DEVAM!!!!!!!!


Hey Angel,
tell me do you ever try to come
to the other side?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Hazel
Yönetici
Yönetici


İsim : Bensu
Mesaj Sayısı : 4680
Yaş : 18
Nerden : Holmes Chapel
Kayıt tarihi : 14/05/12
Kadın

Kişisel Sayfa
Kullanıcı Seviyesi:
4000/5000  (4000/5000)
Rep Seviyesi:
3000/5000  (3000/5000)
Uyarı Seviyesi: 0
MesajKonu: Geri: 63 Style   Cuma Mart 22, 2013 8:47 pm

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DEEVAM!!


Hey Angel,
tell me do you ever try to come
to the other side?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Sponsored content




MesajKonu: Geri: 63 Style   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
63 Style
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Kirk4imha Trackler

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Devamı Gelmeyen Hikayeler-
Buraya geçin: